Monday, September 30, 2013

როდესაც მიმზერ ***ნინო ალადაშვილი***

როდესაც მიმზერ,
შენ ვერ გხედავ,
მაგრამ ვხედავ ჩემს ზურგსუკან
შენს მზერას, გამჭოლს,
სულს რომ მიშფოთებს.

როდესაც მიმზერ,
მთელი სამყარო დუმდება ჩემთვის,
არ მესმის სხვა ხმა...
მესმის მხოლოდ საკუთარი
გულისცემის ხმა.

როდესაც მიმზერ,
არ მაკავებს დედამიწის
მიზიდულობა,
ვვარდები სადღაც,
თავდავიწყების უწონადო
სივრცეებში...
ვერ ვპოულობ
დაკარგულ სხეულს.

როდესაც მიმზერ,
მე ვცდილობ, მივხვდე:
იქნებ თმებზე მეფერება შენი მზერა,
იქნებ მხრებზე,
იქნებ ზურგზე,
იქნებ მკლავებზე.

როდესაც მიმზერ
და მეც ვბედავ, მზერა შევაგებო
დაჟინებულ შენს მზერას წამით,
მე მემუქრება
შენი თვალების ზღვა დახრჩობით,
ვეღარ ვუძლებ
და თვალს გარიდებ.

როდესაც მიმზერ,
შენს თვალებში ვკითხულობ
სიტყვებს,
სიტყვებს, რომელიც არასოდეს
არ გითქვამს ჩემთვის...
შენი მზერა ჩემს პასუხს ელის...
მე უძლური ვარ.

როდესაც მიმზერ,
როდესაც მიმზერ,
როდესაც მიმზერ..........
უსასრულოდ გრძელდება წამი,
საათს ისრები ეკარგება,
დრო ჩერდება
და ეს წამი იქნებ ჩვენთვის
სიცოცხლედ ღირდეს!


23 ივნისი, 2013 წელი

No comments:

Post a Comment