Wednesday, July 18, 2012

ფორს-მაჟორი ***ლელა ცუცქირიძე ***



გამოაცხადეს მოსალოდნელი წყალდიდობების
და უეცარი წყალმოვარდნების შესახებ.
მივედი მდინარესთან და დავიწყე ლოდინი. 
ჩამოიარეს ფესვდაკარგულმა ხეებმა,
მომეცით ჩემი ფესვები-მეთქი, ვთხოვე,
ზედაც არ შემომხედეს - თავის ფესვებს მისდევდნენ.
ჩამოიარეს გზებდაკრგულმა ხიდებმა,
მომეცით ჩემი გზები-მეთქი, ვთხოვე,
ზედაც არ შემომხედეს - თავის გზებს მისდევდნენ.
ჩამოიარეს სახლდაკარგულმა კედლებმა,
მომეცით ჩემი სახლი-მეთქი, ვთხოვე,
ზედაც არ შემომხედეს - თავის სახლებს მისდევდნენ.
ჩამოიარეს მკვდრებდაკარგულმა საფლავებმა,
მომეცით ჩემი მკვდრები-მეთქი, ვთხოვე,
ზედაც არ შემომხედეს - თავის მკვდრებს მისდევდნენ.
ჩამოიარეს ხავსდაკარგულმა ლოდებმა,
მომეცით ჩემი ხავსი-მეთქი, ვთხოვე,
ზედაც არ შემომხედეს - თავის ხავსს მისდევდნენ.
...ყველაფერი წაიღო წყალმა,
დამტოვა წყალდიდობაჩავლილი,
ქვიშასავით გაცრილი...
როგორც ასახდენი სიზმარი.

No comments:

Post a Comment