Sunday, June 24, 2012

წარწერა ცაზე **Lino Ni**



ჩემი სამყარო გათვლილი და დაზუსტებული ..

შენთვის შექმნილი, რომ შეეხო მიხვდე და დატკბე ..

იყავი მუდამ კეთილი და გულისხმიერი ..

ნუ დამძიმდები წუთისუფელით, არ აყვე დარდებს ..

არ არსაიდან შენთვის აწყმყოთი მომავალს ვკერავ ..

და თუ მოგერგო, აუცილებლად გასწავლი ფრენას ..

გადადე დრო და სითბო გაუშვი სხვებში ..

ლამაზი დღეა ვერ განსხვავებულს  ვერაფერს გეტყვი ..

შენ ისევ აქ ხარ, ისევ ისეთი როგორიც უწინ ..

დაღამდება და ჩაგიკრავ,  გაფაციცებულს სევდიან გულში ..

მერე გაგიშვებ, რომ მოცარებულს გაეცნო, იცნო ..

წლები დათესე სიკეთისა ქვეყნად რომ ირგო ..

არ არსებული არაფერი არ არის ქვეყნად ..

შენ მოინდომე უკეთესობა ჩემი რომ გერქვას ..

რომ დაიბადე ადამიანო დაგერქვა შვილი ..

სიყვარულივით ფაქიზი ხარ სანამ ხარ ჩვილი ..

მერე რატომღაც  უხეშდები განვითარებით ..

მოწყენილი ვარ და სევდიანი ამ ვითარებით ..

ყოველდღე გქონდეს მიტევების გრძნობა და განცდა ..

იყავი ბრძენი და მოითმინე როცა ღირს დაცდა ..

ნუ შეშინდები ყველაფერი წერია შენში ..

და თუ ვერ ნახე გულს მოუსმინე სიმართლეს გეტყვის.. 

ბოროტებისთვის არ ხარ შექმნილი ნუ ემონები ..

გეყო სიმკაცრე, სიძულვილი, კვდომა, ომები ..

გარდაუვალი მოვა დრო რომ ჩემთან გიხმობ ..

შენ სულს მიყევი სიწმიდასთან შეხებას ითხოვს ..

ვერ შემიყვარებ ისე როგორც მე შენ მიყვარხარ ..

და ბოროტება გამუდმებით ამას გიმალავს ..

გაწუხებს ეჭვი, რომ არსაიდან გაჩნდა ყოველი ..

დროის ათვლა კი დაიწყო მე რომ მოვედი ..

ყოველი დღე ხომ სასწაულია თუ ცას ახედავ ..

უმალ მიხვდები რა მანძილია მე რომ ვერ მხედავ ..

გახსოვდეს მუდამ შენთვის რომ ვარ განუყოფელი ..

და როცა გიჭირს მხოლოდ მაშინ ნუ ხარ მხმობელი ..

როცა გაჩუქე სიყვარული  გიწოდე შვილად ..

შიშში ნუ გაცვლი, დიდ სიხარულად აღიქვი სრულად .. 

არ არსაიდან შენთვის აწყმყოთი მომავალს ვკერავ .. ..

და თუ მოგერგო, აუცილებლად გასწავლი ფრენას ..

No comments:

Post a Comment